🚚 SAOR IN AISCE EORAIP ORDUITHE > €150

GÁISTÍ BARR DO DHÉANAMH GLUAISROTHAIR

🚚 SAOR IN AISCE AN IODÁIL ORDUITHE > €50

An ceann nua<tc>BMW</tc> R 1300 GS<tc>Adventure</tc> : A Flop Dearaidh?

La nuova BMW R 1300 GS Adventure: Un Flop di Design? - Endurrad

Peppe Z |

An ceann nuaBMW R 1300 GSAdventure : A Flop Dearaidh?

BMW R 1300 GSAdventure Is cosúil go bhfuil díomá air lena dhearadh conspóideach agus a phálasta íseal, neamhleor le haghaidh aenduro achar fada.

Dearadh conspóideach

BMW bhí sé ar thús cadhnaíochta i gcónaí sa dearadh, ach ní bhfuarthas a chuid bunú go léir le díograis. Mheall múnlaí mar an R 1200 ST, an R 1200 CL agus an F 650 CS "Scarver" frithghníomhartha measctha. Anois, an R 1300 GS nuaAdventure is cosúil go bhfuil an rian deighilte seo á leanúint.

Feidhmíocht agus Straitéis Margaidh

Sa phreasráiteas,BMW Cuireann an R 1300 GS i láthairAdventure mar "uile-rounder" fíor, atá in ann dul i ngleic le haon tír-raon, ó fhásach go foraoisí báistí go dtí an Himalayas, le paisinéirí agus bagáiste i barrach. Le hinneall dornálaí a sheachadann 149 Nm de chasmhóiminte agus 145 HP, cruthaithe cheana féin ar an R 1300 GS, tá ionchais ard. Mar sin féin, rinneadh na tástálacha faoi dhálaí foircneacha gan paisinéirí ná bagáiste.

Cumas Ualach Teoranta

Le meáchan folamh de 269 kg, an R 1300 GSAdventure is féidir idirsport ach 216 kg breise, lena n-áirítear an umar iomlán agus trealamh. D'fhéadfadh cásanna ró-ualach a bheith mar thoradh air seo, fadhb a fuarthas freisin sa mhúnla roimhe seo, an R 1250 GSAdventure .

Ardteicneolaíocht: Uathoibríoch ASA

Is nuálaíocht theicniúil thábhachtach é an ASA (Cúntóir Shift Uathoibríoch), a chuireann deireadh leis an ngá atá le luamhán clutch a úsáid, rud a ligeann d'athruithe fearas níos rianúla ná an Quickshifter roimhe seo. Tá an córas seo ar fáil mar rogha.

Fionraí agus Airde Suíochán Feabhsaithe

Tá an R 1300 GSAdventure tá níos mó taistil crochta aige, le 210 mm ag an tosach agus 220 mm ar chúl. Athraíonn airde na suíochán idir 870 agus 890 mm, ach is féidir é a laghdú 30 mm a bhuíochas leis an chassis DSA leathghníomhach.

Nuálaíochtaí le radar

Nuáil eile a tugadh isteach leBMW is é an radar cúil é le imeacht lána agus rabhadh imbhuailte, ar fáil mar rogha don GS bonn ag tosú ó 2025.

Umar 30 lítear

Léiríonn an umar alúmanaim 30-lítear nua gné shainiúil a roinneann tuairimí. In ainneoin an toirt níos mó, cuireann sé córas tacaíochta le haghaidh málaí agus gabhálais, ag méadú feidhmiúlacht.

Ceithre Leaganacha ar Fáil

Tá an R 1300 GSAdventure a thairiscint i gceithre leagan:

  • Bunúsach : ag tosú ó 22,335 euro, le trealamh caighdeánach.
  • Trófaí : ag tosú ó 23,060 euro, le cosaintí breise agus gaothscáth níos giorra.
  • Dubh Tríarach : ag tosú ó 23,120 euro, le suíocháin chompord agus gabhálais breise.
  • Rogha 719 Karakorum : ag tosú ó 24,460 euro, le post péint speisialta agus comhpháirteanna alúmanaim.

BMW R 1300 GSAdventure le feiceáil le déanaí ar an margadh gluaisrothar agus tá plé téite ardaithe cheana féin i measc díograiseoirí agus léirmheastóirí. Is í an cheist is mó a chuireann go leor: an nuaBMW R 1300 GSAdventure an flop dearaidh é i ndáiríre? Déanaimis anailís ar na gnéithe éagsúla chun tuiscint níos fearr a fháil.


Ó thús, an raon GS deBMW bhí sé comhchiallach le nuálaíocht, stóinseacht agus feidhmíocht. Ach leis anBMW R 1300 GSAdventure , is cosúil gur roghnaigh an branda Bavarian dearadh a bhfuil tuairimí roinnte aige. Cáineann cuid acu go bhfuil na línte ró-chearnógach agus nach bhfuil siad chomh comhchuí i gcomparáid le leaganacha roimhe seo.Tuigeann daoine eile, áfach, an iarracht an chuma a nuachóiriú agus tréithe sainiúla na sraithe GS á gcoimeád ag an am céanna.


Baineann gné de dhíospóireacht láidir leis an umar nua, a chuireann cumas níos mó ar fáil ar thaobh amháin, agus ar an taobh eile dealraíonn sé go bhfuil cuma thromchúiseach air. Ina theannta sin, an nuálachdisplay Tá aghaidh dhúbailte ag TFT: i gcás cuid acu is céim chun cinn é ó thaobh cáilíochta ó thaobh teicneolaíochta agus feidhmiúlachta de, ach do dhaoine eile tá sé ró-chasta agus níl sé an-iomasach.


Chomh maith leis an dearadh, tá anBMW R 1300 GSAdventure ní díomá i dtéarmaí feidhmíochta. Tugann an t-inneall 1300cc cumhacht iontach agus láimhseáil den scoth ar an mbóthar agus lasmuigh de. Mar sin féin, is cosúil go bhfuil tionchar mór ag an tsaincheist aeistéitiúil ar an tuairim ghinearálta maidir leis an bpacáiste iomlán.


Ní féidir linn neamhaird a dhéanamh go bhfuil tionchar ag ionchais phearsanta agus roghanna aeistéitiúla gluaisrothaithe ar an dearcadh dearadh. Mar sin, má tá an nuaBMW R 1300 GSAdventure r bíodh sé ina flop nó ina réabhlóid, braitheann sé go mór ar an dearcadh aonair. Mar fhocal scoir, tá anBMW R 1300 GSAdventure r Tá gluaisrothar ann atá in ann feidhmíocht den scoth a thairiscint, ach le dearadh a phléitear i gcónaí.

close
close
I have a question
sparkles
close
Hello! I am very interested in this product.
gift
Special Deal!
sparkles