🚚SAOR IN AISCE EORAIP ORDUITHE > €150

GÁISTÍ BARR DO DHÉANAMH GLUAISROTHAIR

🚚SAOR IN AISCE AN IODÁIL ORDUITHE > €50

3 mhúnla nua<tc>BMW</tc> leanfaidh an R 1300 GS

3 nuovi modelli BMW seguiranno la R 1300 GS - Endurrad

Peppe Z |

R 1300 GS: Faigh amach na 3 Mhúnla NuaBMW A leanfar

An ceann nuaBMW Tá an R 1300 GS ar díol ó mhí na Samhna 2023. Leanfaidh samhlacha R 1300 eile leis an inneall dornálaí nua ó 2024 amach.  Féachann MOTORRAD isteach sa liathróid chriostail agus taispeánann sé iad anois: R 1300 R, R 1300 RS agus R 1300 RT.


Ar dtús, an litir "R" in ainm samhlacha gluaisrotharBMW léirigh an focal "roth", i gcodarsnacht leis na hinnill aerárthaigh a tháirgeann an chuideachta. Mar sin féin, le himeacht ama, tá an litir seo a bheith ina siombail de mhúnlaí Boxer. Ó fhómhar na bliana 2023,BMW Tá sé beartaithe aige a raon a nuáil go mór, ag tabhairt isteach an ceann nuaBMW R 1300 GS agus gabhálais gaolmhara ag deireadh 2023.

An t-inneall Boxer nua óBMW R 1300 GS

28 Meán Fómhair, 2023, díreach céad bliain tar éis seoladh an chéad cheannBMW , an R 32, nocht an chuideachta i mBeirlín an R 1300 GS nua, gluaisrothar cineál camchuairteenduro . Ar fáil ar an margadh ó mhí na Samhna 2023, impresses an R 1300 GS le inneall dornálaí nua 1,300 cc, in ann 145 HP (107 kW) a sheachadadh ag 7,750 rpm agus chasmhóiminte uasta de 149 Nm ag 6,500 rpm.

Ag teacht freisin tá na R 1300 R, R 1300 RS agus R 1300 RT

Ní bheidh an t-inneall nua Boxer 1300 teoranta don GS, ach cuirfear i bhfeidhm é freisin sna samhlacha R, RS agus RT. Cé nach bhfuil aon ghrianghraif spiaireachta nó sceitheanna ar na heisiúintí seo fós, tá MOTORRAD, i gcomhar leis an dearthóir Kar Lee, tar éis tuairimíocht a dhéanamh ar an gcuma a bheadh ​​ar na samhlacha nua seo (féach gailearaí íomhá thuas).

An ceann nuaBMW R 1300 RS

Cuirimis tús leis an RS:BMW Tá athchuairt déanta aige ar an tsamhail seo le déanaí, ag tabhairt isteach athruithe lena n-áirítear soilse reatha LED i rith an lae, táscairí LED agus roghanna nua. Ina measc seo, tá an fhéidearthacht ann barra láimhe feadánacha a chur in ionad an handlebar ard agus suíochán aon suíocháin a roghnú. Is dócha go bhfanfaidh an leagan reatha den RS i dtáirgeadh go dtí fómhar 2024, agus b'fhéidir nach dtiocfaidh an leagan nuashonraithe leis an inneall 1300 ach i 2025.

Réitigh nua don chassis

Baineann nuálaíochtaí struchtúracha sa chassis freisin leis na héabhlóidí timpeall an innill 1300 nua. Glacann an R 1300 GS príomhfhráma cruach nua le sliogáin mhiotail leatháin agus fráma cúil alúmanaim bolt-on. D'fhéadfadh an R 1300 RS cur chuige comhchosúil a leanúint, le forc teileascópach bun os cionn in ionad an Telelever, ach an radaitheoir tosaigh mór a choinneáil le haghaidh fuaraithe.

A dteagmháil níos mósport ivo don RS

Tá sé réasúnta a bheith ag súil leis sinBMW déanann an RS níos mó fóssport CBL i gcomparáid leis an am atá caite. D'fhéadfaí an soilsiú tosaigh a chomhtháthú i fairing níos dlúithe a luíonn níos gaire don fhráma, gan imill neamhriachtanacha, rud a thugann cuma níos comhchuí agus níos éadroime don rothar. Leanann an chuid cúil, níos caol agus níos claonta, go nádúrtha líne an fhráma alúmanaim, ag cuidiú leis an meáchan iomlán a laghdú. Níos mó cumhachta agus níos lú meáchain: meascán idéalach don RS nua.

Córais nua radar le haghaidhBMW

In ainneoin an laghdú meáchain, tá an teicneolaíocht ceannródaíoch fós. Beidh an RS feistithe le raon leathan de chórais cúnaimh, lena n-áirítear radar chun monatóireacht a dhéanamh ar spotaí dalla agus rialú cúrsála oiriúnaitheach. Déanfar na feistí seo a chomhtháthú go discréideach i struchtúr an ghluaisrothair, ag cinntiú sábháilteacht agus compord agus tú ag marcaíocht.

An ceann nuaBMW R 1300 R

Bainfidh an R 1300 R leas freisin as an inneall Boxer nua, le radaitheora mór uisce in ionad an Telelever tosaigh. Ráthóidh an forc teileascópach inbhéartaithe feidhmíocht den scoth fós.Beidh taobh cúil alúmanaim níos caol agus níos mhatánach i ndearadh an R, ag cur béime ar chumhacht a 145 HP.

Ceannlampa stiúir agus tostóir athdheartha

Baineann athrú beag ach suntasach leis na ceannsoilse LED, a bheidh níos dlúithe agus níos comhtháite sa dearadh forc, rud a fhágann go mbeidh an rothar níos caol ó thaobh amhairc de. Laghdófar an tostóir freisin i méid, déanta as cruach dhosmálta le welds beagnach dofheicthe, agus feidhmiúlacht a chothabháil le haghaidh úsáid laethúil agus taistil.

An ceann nuaBMW R 1300 RT

Beidh an R 1300 RT mar an tsamhail is fearr le haghaidh camchuairte, feistithe leis an inneall Boxer nua agus struchtúr athneartaithe chassis chun ualaí arda a láimhseáil. Agus cobhsaíocht á choinneáil mar thosaíocht, tabharfaidh an RT cosaint níos fearr ar ghaoth agus ar aimsir, a bhuíochas le dearadh aerdinimiciúil feabhsaithe.

Tomhaltas breosla agus trealamh teicneolaíochta

Laghdóidh dearadh nua aerdinimiciúil an R 1300 RT ídiú breosla, ag méadú an raon go dtí thart ar 600 ciliméadar le umar 25-lítear. Beidh córas soilsithe ardleibhéil ag an RT freisin, suíocháin téite, gaothscáth inchoigeartaithe leictrithe agus córas fuaime cuimsitheach, le réiteach nascachta le haghaidh feistí Android agus Apple.

Infhaighteacht samhlacha nua

BMW pleananna chun an R 1300 R, RS agus RT a sheoladh i 2024, agus an fhéidearthacht iad a fheiceáil ar an margadh ach amháin i 2025. Mar sin féin, beidh údar maith leis an fanacht mar gheall ar na feabhsuithe a gheall an t-inneall Boxer nua agus na nuálaíochtaí struchtúracha a laghdóidh. meáchan iomlán na rothair.

Tá an R 1300 GS ba chúis le ceint cheana féin ar fud an domhain gluaisrothar achBMW ní stopann sé ansin. Le gealltanas nuálaíochta leanúnach agus tiomantas do shármhaitheas, d'fhógair an chuideachta Bavarian cheana féin go leanfaidh trí mhúnla eile an R 1300 GS. Beidh an bata cáilíochta agus ardfheidhmíochta ag na samhlacha nua seoBMW tar éis dul i dtaithí orainn anois, ach le roinnt iontas nuálacha a dhéanfaidh gach turas ina eispéireas uathúil.


Táthar ag súil leis an gcéad cheann de thrí mhúnla nua deBMW beidh sé ina réabhlóid do dhíograiseoirí easbhóthair. Tógtha chun rianta deacra a mháistir ach freisin chun turas rianúil ar bhóithre asfalt a ráthú, glacfaidh sé go leor gnéithe ó dhearadh cruthaithe an R 1300 GS, lena n-áirítear iontaofacht agus cumhacht an inneall dornálaí, a rinne finscéal an tsraith seo. Mar sin féin, déanfaidh sé teicneolaíochtaí nua fionraíochta agus bainistíochta leictreonacha a chomhtháthú, atá deartha chun sábháilteacht agus éascaíocht úsáide a fheabhsú.


Díreoidh an dara samhail ar shoghluaisteacht uirbeach ina ionad sin. Cé go bhfuil an R 1300 GS deartha mar mheaisín camchuairte ildánach, beidh cuma níos dlúithe agus láimhseáil níos éasca ag an múnla nua seo, atá oiriúnach do thrácht na cathrach. Bainfidh sé taitneamh as na línte galánta céanna atá tipiciúil sa dearadhBMW ach le béim ar leith ar inaistritheacht agus praiticiúlacht, rud a fhágann go bhfuil sé foirfe do chomaitéireacht laethúil.


Sa deireadh,BMW tá múnla beartaithe aige freisinsport ivo a thaitneoidh le lucht luais agus feidhmíochta íon. Beidh an tsamhail seo feistithe le hinneall fiú níos cumhachtaí ná an R 1300 GS, ach le struchtúr níos éadroime agus níos aerdinimiciúil, optamaithe le haghaidh an rian. Beidh na línte dearaidh ionsaitheach agus futuristic, réidh chun aird a tharraingt ní hamháin as a fheidhmíocht ach freisin as a gcuma sainiúil.


Tríd is tríd, ní hamháin go leathnóidh na samhlacha nua seo an raon mórthaibhseach deBMW ach cuirfidh siad roghanna níos tiomanta agus níos speisialaithe ar fáil do dhíograiseoirí gluaisrothair freisin. Cibé an eachtránaí, comaitéir uirbeach nó curadh luais uaillmhianach tú, is cinnte gur rogha iontach le breithniú a dhéanamh ar na rothair nua seo. Leis na breiseanna seo,BMW ní hamháin go gcothaíonn sé ach go n-ardaíonn sé barra na sármhaitheasa gluaisrothair, ag léiriú arís eile cén fáth go bhfuil sé chun tosaigh san earnáil.