An ceann nuaBMW Tá an R 1300 GS díreach tar éis díolachán a bhaint amach agus is féidir linn an chéad leagan saincheaptha de a fheiceáil cheana féinenduro le haghaidh taistil: an R 1301, cruthaithe ag foireann Custaim VTR na hEilvéise.
VTR-BMW R 1301 – 5-7 cileagram níos éadroime le cúl giorraithe
VTR, déileálaí oifigiúilBMW i mbaile Schmerikon, atá suite ar chladach Loch Zurich, bhain sé clú idirnáisiúnta amach as a chuid aistrithe radacacha gluaisrothairBMW . Go luath in 2024, chuir VTR Customs a chéad tionscadal i láthair bunaithe ar an tionscadal nuaBMW R 1300 GS, athainmnithe R 1301.
Dearadh níos dlúithe agus níos éadroma
Tá cúl giorraithe ag an R 1301, atá sa chéim fhréamhshamhail faoi láthair, a d'fhéadfaí a tháirgeadh i gcainníochtaí beaga dá mbeadh go leor éileamh ann. Giorraíodh an fender tosaigh freisin, agus laghdaíodh meáchan iomlán an rothar thart ar 5 go 7 punt, de réir Dani Weidmann de VTR Customs. Cé nach bhfuil an coigilteas meáchain ró-mhór, tá an rothar níos gaire don marc 500-punt. Aisteach go leor, níor bhain VTR an seastán ionaid, rud a d'fhéadfadh cur leis an laghdú meáchain a thuilleadh.
Gabhálais saincheaptha agus boinn Supersport ann
Tá an R 1301 feistithe le luamháin ghearra agus sciath gaoithe beag tinted, ar fáil mar oiriúintí bunaidhBMW . Is rogha mhonarcha iad rothaí alúmanam brionnaithe, agus boinn Supersport ansin roghnaíodh M9RR le Metzeler chun greim den scoth a ráthú, agus an roth tosaigh 19-orlach á chothabháil, rud a chinntíonn láimhseáil tipiciúil an GS. Ina theannta sin, rinne mionchomharthaí cas Kellermann ar Atto agus an tréith "X" den cheannlampa LED, a rinne níos tarraingtí fós a bhuíochas le scannán buí, aeistéitic an rothair a chomhlánú.
"Attrapovic" agus baint ag críochnúsport ive
Maidir leis an gcóras sceite, roghnaigh VTR tostóir cruach dhosmálta brataithe le púdar dubh, spreagtha ag Akrapovic, ach le casadh íorónta san ainm: "Attrapovic". Tá na bailitheoirí clúdaithe le téip dhubh teas-resistant. Níl aon mhodhnuithe ar leith ag teastáil ar an inneall dornálaí 1,300 cc, le cumhacht 145 HP agus 149 Nm. Ar deireadh, na dathanna spóirt R 1301sport ann tipiciúil deBMW M, le dathanna "M-Grey" déanta ag Freuler AG, agus diallait saincheaptha ag Yves Knobel.
Saincheapadh 40,000 euro
TáBMW R 1300 GS bunúsach, le fionraísport rothaí alúmanaim ive agus brionnaithe, tá sé ar phraghas 25,900 franc na hEilvéise (thart ar 27,000 euro). Is ionann costas saincheaptha R 1301 agus 15,000 franc na hEilvéise (thart ar 15,750 euro), rud a thugann praghas iomlán an ghluaisrothair go 40,900 franc na hEilvéise (thart ar 43,000 euro). Mar sin féin, socraíodh costas an R 1301 ag 37,800 franc na hEilvéise (thart ar 40,000 euro), rud a fhágann gur tairiscint tarraingteach é. Níl an táirgeadh eagrán R 1301 teoranta, agus is féidir le custaiméirí éagsúlachtaí dath nó saincheaptha eile a iarraidh.
I mí Feabhra 2024, chuir VTR Customs an chéad chomhshó i láthair bunaithe ar an gceann nuaBMW R 1300 GS, ag tairiscint leagan móidesport CBL, dlúth agus éadrom. Le praghas thart ar € 40,000, is ionann an R 1301 agus gluaisrothar aon-de-a-chineál, ach d’fhéadfadh go mbeadh leaganacha saincheaptha breise de réir riachtanais an chustaiméara.