🚚SAOR IN AISCE EORAIP ORDUITHE > €150

GÁISTÍ BARR DO DHÉANAMH GLUAISROTHAIR

🚚SAOR IN AISCE AN IODÁIL ORDUITHE > €50

ENDU+

GS: Stair Maxi<tc>Enduro</tc>

GS: La Storia della Maxi Enduro Endurrad

Peppe Z |

GS: Stair MaxiEnduro

BMW Tá GS tar éis coincheap gluaisrothar eachtraíochta a ath-shainmhíniú ó tugadh isteach é i 1980. Leis an dearadh réabhlóideach agus an cumas teicniúil ollmhór, tá an GS ina dheilbhín i saol na ngluaisrotharenduro . Ach cad é an scéal taobh thiar den fhinscéal dhá roth seo?

Thosaigh sé ar fad leis an R80 G/S, an chéad mhúnla sa tsraith, áit ar sheas 'G' do Gelände (easbhóthair) agus 'S' do Straße (bóthar). Chuir an tsamhail seo an chuid is fearr den dá shaol le chéile, ag tairiscint gluaisrothar versatile atá in ann dul i ngleic ní hamháin le bóithre pábháilte, ach freisin leis an tír-raon is gairbhe. Sheas an R80 G/S amach as a éascaíocht láimhseála, iontaofachta agus stóinsithe, agus leag sé caighdeáin nua síos do ghluaisrothair leenduro .

Sna 90idí,BMW tugadh isteach an R1100GS, agus ina dhiaidh sin an R1150GS, a ionchorpraíodh teicneolaíocht cheannródaíoch an ama, lena n-áirítear ABS agus an t-inneall dornálaí ceithre chomhla in aghaidh an tsorcóra. Bhí na nuálaíochtaí seo mar phointe ag casadh don raon GS, rud a fhágann go bhfuil na rothair ní hamháin níos cumhachtaí, ach freisin níos sábháilte agus níos iontaofa. Mar gheall ar an meascán de chompord agus feidhmíocht, d'fhás an tóir a bhí ar an GS go heaspónantúil.

Leis an mílaoise nua tháinig an R1200GS agus ansin an R1250GS. Bhí na samhlacha seo feistithe le hinnill níos mó, le fionraí feabhsaithe agus le leictreonaic ardleibhéil a chuimsigh córais chúntóra tiománaithe amhail rialú tarraingthe agus léarscáileanna innill inoiriúnaithe. Tá R1250GS , go háirithe, thug an córas ShiftCam isteach, a fheabhsóidh cumhacht agus éifeachtúlacht an innill trí uainiú comhla a rialáil.

Inniu, tá anBMW Leanann GS de bheith ina phointe tagartha sa mhír maxienduro . Meallann solúbthacht, nuálaíocht theicneolaíoch agus cáil stairiúil an GS fiontaróirí agus gluaisrothaithe de gach cineál, ó dhíograiseoirí easbhóthair go daoine ar breá leo taisteal fadraoin. Leanann imeachtaí ar nós slógaí agus rásaíocht seasmhachta ag daingniú ról ceannasach an GS i radharc gluaisrothar eachtraíochta.

Mar fhocal scoir, ní gluaisrothar amháin é an GS, ach finscéal beo a léiríonn quintessence na saoirse agus eachtraíochta ar dhá roth. Cibé an bhfuil tú i do veteran an bhóthair nó i do dhíograiseoir nua, má aimsíonn tú stair an GS ciallaíonn sé go dtuigeann tú cén fáth gurb é an rogha is fearr i gcónaí é dóibh siúd atá ag lorg feidhmíochta neamh-chomhréireach agus fonn iniúchadh a dhéanamh ar an domhan.

 

 

Seo ceann  forbhreathnú ar stair agus forbairt na sraithe gluaisrothar "GS" leBMW , agus aird ar leith á tabhairt ar na leaganacha easbhóthair agus camchuairte. Seo achoimre ar na príomhchéimeanna agus múnlaí atá luaite sa téacs:

  1. Bunús sna 1970idí:

    • Thosaigh dearadh an tsraith "GS" go déanach sna 1970í le rannpháirtíocht óBMW i gcomórtais easbhóthair, mar na "Sé-Lá".
    • Traidisiún na ngníomhaíochtaísport ive easbhóthair agBMW dul siar go dtí na 1930idí.
  2. Éachtaísport ann agus forbairt:

    • Chuir bua i gCraobhchomórtais Easbhóthair na Gearmáine i 1979 spreagadh chun leagan sraithe homalógach a fhorbairt bunaithe ar thaithí iomaíochta.
    • Is é an R 80 G/S, a seoladh i 1980, an chéad cheann mórenduro dhá shorcóir, ag tabhairt isteach earnáil nua mórenduro don turasóireacht.
  3. Tóir agus cruinneadóirí:

    • Éiríonn an R 80 G/S coitianta go tapa i measc cruinnetrotters a bhuíochas dáriser ve na cumhachta, fad-achair chompord agus easbhóthair cumas.
    • D’éirigh thar barr le rannpháirtíocht in imeachtaí ar nós slógaí Pháras-Dacár agus na hAfraice.
  4. Leathnú raon:

    • Sa bhliain 1988, seoladh an R 100 GS, anenduro leis an díláithriú is mó ar an margadh domhanda ag an am, ag baint amach rath tráchtála ollmhór.
    • Tá múnlaí níos déanaí, mar an R 1150 GS agus R 1200 GS, fós i gceannas ar na cairteacha díolacháin i go leor tíortha.
  5. Nuálaíochtaí agus rathúlachtaí tráchtála:

    • I 1994, d'éirigh go hiontach tráchtála leis na samhlacha GS le hinneall ceithre chomhla in aghaidh an tsorcóra.
    • I 2004, tugadh isteach an R 1200 GS, agus an HP2 ina dhiaidh sinEnduro i 2005, a léiríonn filleadh ar an am atá caite le fócas ar leith ar thiomáint easbhóthair.
  6. Ré nua agus speisialtóireacht:

    • Sa bhliain 2005, bhain an R 1200 GS ceannaireacht amach sa deighleog os cionn 750 cc agus chuir sé sa chúigiú háit i rangú díolacháin na hIodáile.
    • I 2006, an HP2Enduro is ionann é agus pointe casaidhsport iva le cur chuige speisialaithe i leith dearadh agus innealtóireacht.

Léiríonn stair conas an tsraith GS deBMW  tar éis teacht chun cinn le himeacht ama, agus é ar cheann de na raonta is mó tóir agus is inaitheanta de ghluaisrothair chamchuairte agus easbhóthair.