🚚SAOR IN AISCE EORAIP ORDUITHE > €150

GÁISTÍ BARR DO DHÉANAMH GLUAISROTHAIR

🚚SAOR IN AISCE AN IODÁIL ORDUITHE > €50

An Eachtraíochta nua BMW R 1300 GS: Flop Dearaidh?

La nuova BMW R 1300 GS Adventure: Un Flop di Design? - Endurrad

Paolo Migliori |

An nua BMW R 1300 GS Eachtraíochta: A Dearadh Flop?

Tá an chuma ar an scéal go mbeidh díomá ar an BMW R 1300 GS Adventure lena dhearadh conspóideach agus an t-ualach pálasta íseal, neamhleor le haghaidh enduro fad-achair.

Dearadh conspóideach

Bhí BMW ar thús cadhnaíochta i gcónaí maidir le dearadh, ach ní bhfuarthas a chuid bunú go léir le díograis. Mheall múnlaí mar an R 1200 ST, an R 1200 CL agus an F 650 CS "Scarver" frithghníomhartha measctha. Anois, is cosúil go leanann an Eachtraíochta nua R 1300 GS an rian deighilte seo.

Feidhmíocht agus Straitéis Margaidh

Sa phreasráiteas, cuireann BMW Eachtra R 1300 GS i láthair mar fhíor-"uile-rounder", atá in ann dul i ngleic le haon tír-raon, ó fhásaigh go foraoisí báistí go dtí na Himalayas, le paisinéirí agus bagáiste i mbarrach. Le hinneall dornálaí a sheachadann 149 Nm de chasmhóiminte agus 145 HP, cruthaithe cheana féin ar an R 1300 GS, tá ionchais ard. Mar sin féin, rinneadh na tástálacha faoi dhálaí foircneacha gan paisinéirí ná bagáiste.

Cumas Ualach Teoranta

Le meáchan folamh de 269 kg, an R 1300 GS Eachtraíochta ní féidir leis ach 216kg breise a iompar, lena n-áirítear umar iomlán agus fearas. D'fhéadfadh cásanna ró-ualach a bheith mar thoradh air seo, fadhb a fuarthas freisin sa mhúnla roimhe seo, an R 1250 GS Adventure.

Ardteicneolaíocht: Uathoibríoch ASA

Is nuálaíocht theicniúil thábhachtach é an ASA (Cúntóir Shift Uathoibríoch), a chuireann deireadh leis an ngá atá le luamhán clutch a úsáid, rud a fhágann gur féidir athruithe fearas níos míne ná an Quickshifter roimhe seo. Tá an córas seo ar fáil mar rogha.

Fionraí agus Airde Suíochán Feabhsaithe

Gnéithe an Eachtraíochta R 1300 GS taistil fionraí méadaithe, le 210 mm ag an tosaigh agus 220 mm ar chúl. Athraíonn airde na suíochán idir 870 agus 890 mm, ach is féidir é a laghdú 30 mm a bhuíochas leis an chassis DSA leathghníomhach.

Nuálaíochtaí le radar

Nuálaíocht eile a thug BMW isteach ná an radar cúil le imeacht lána agus rabhadh imbhuailte, ar fáil mar rogha don GS bonn ó 2025.

Umar 30 lítear

Léiríonn an umar alúmanaim 30-lítear nua gné shainiúil a roinneann tuairimí. In ainneoin an toirt níos mó, cuireann sé córas tacaíochta le haghaidh málaí agus gabhálais, ag méadú feidhmiúlacht.

Ceithre Leaganacha ar Fáil

Tairgfear an Eachtraíochta R 1300 GS i gceithre leagan:

  • Bunúsach : ag tosú ó 22,335 euro, le trealamh caighdeánach.
  • Trófaí : ag tosú ó 23,060 euro, le cosaintí breise agus gaothscáth níos giorra.
  • Dubh Tríarach : ag tosú ó 23,120 euro, le suíocháin chompord agus gabhálais breise.
  • Rogha 719 Karakorum : ag tosú ó 24,460 euro, le post péint speisialta agus comhpháirteanna alúmanaim.

Tháinig an BMW R 1300 GS Adventure le feiceáil le déanaí ar an margadh gluaisrothar agus d'ardaigh sé plé téite cheana féin i measc díograiseoirí agus léirmheastóirí. Is í an phríomhcheist atá á cur ag go leor: an flop dearaidh é an BMW R 1300 GS Adventure nua i ndáiríre? Déanaimis anailís ar na gnéithe éagsúla chun tuiscint níos fearr a fháil.


Ón tús, tá raon GS BMW comhchiallach le nuálaíocht, stóinseacht agus feidhmíocht. Ach leis an BMW R 1300 GS Adventure, is cosúil gur roghnaigh an branda Bavárach dearadh a bhfuil tuairim roinnte aige. Cáineann cuid acu go bhfuil na línte ró-chearnógach agus nach bhfuil siad chomh comhchuí i gcomparáid le leaganacha roimhe seo.Tuigeann daoine eile, áfach, an iarracht an chuma a nuachóiriú agus tréithe sainiúla na sraithe GS á gcoimeád ag an am céanna.


Baineann gné de dhíospóireacht láidir leis an umar nua, a chuireann cumas níos mó ar fáil ar thaobh amháin, agus ar an taobh eile dealraíonn sé go bhfuil cuma thromchúiseach air. Ina theannta sin, tá aghaidh dhúbailte ar an taispeáint TFT nuálaíoch: i gcás cuid acu is céim cháilíochtúil é i dtéarmaí teicneolaíochta agus feidhmiúlacht, ach do dhaoine eile tá sé ró-chasta agus níl sé an-iomasach.


Chomh maith le dearadh, ní dhéanann an BMW R 1300 GS Adventure díomá i dtéarmaí feidhmíochta. Tugann an t-inneall 1300cc cumhacht iontach agus láimhseáil den scoth ar an mbóthar agus lasmuigh de. Mar sin féin, is cosúil go bhfuil tionchar mór ag an tsaincheist aeistéitiúil ar an tuairim ghinearálta maidir leis an bpacáiste iomlán.


Ní féidir linn neamhaird a dhéanamh go bhfuil tionchar ag ionchais phearsanta agus roghanna aeistéitiúla gluaisrothaithe ar an dearcadh dearadh. Mar sin braitheann cibé an bhfuil an BMW R 1300 GS Adventure nua ina flop nó ina réabhlóid ag brath go mór ar an dearcadh aonair. Mar fhocal scoir, tá an BMW R 1300 GS Adventure fós ina ghluaisrothar atá in ann feidhmíocht den scoth a thairiscint, ach le dearadh atá fós á phlé.

Fág trácht

Tabhair faoi deara le do thoil: ní mór tuairimí a cheadú roimh fhoilsiú.