🚚SAOR IN AISCE EORAIP ORDUITHE > €150

GÁISTÍ BARR DO DHÉANAMH GLUAISROTHAIR

🚚SAOR IN AISCE AN IODÁIL ORDUITHE > €50

Tagann an BMW R1300 GS Adventure ar 5 Iúil

La BMW R1300 GS Adventure arriva il 5 luglio - Endurrad

Paolo Migliori |

Eachtraíochta BMW R1300 GS: An tsamhail nua ag teacht

Tá an fanacht le haghaidh Eachtraíochta BMW R1300 GS beagnach thart: tá an cur i láthair oifigiúil ar na meáin shóisialta sceidealta le haghaidh 5 Iúil 2024 ag 5pm am na hIodáile.


Cluiche BMW R1300 GS Eachtraíochta


Ar deireadh, seo muid: an leagan Eachtraíochta nua den BMW R 1300 GS, ainmnithe Cluiche BMW R 1300 GS Eachtraíochta , tá sé réidh le nochtadh. Trí bliana ó shin, mar gheall ar sceitheadh ​​i gcóras áirithinte coinní na SA, sceitheadh ​​​​samhail R 1400, arna léiriú mar leagan eachtraíochta don todhchaí.


Tráthnóna an 28 Meitheamh 2024, bhí grianghraf teaser den rothar nua le feiceáil ar bhealaí meáin shóisialta BMW Motorrad. Taispeánann an íomhá ceannlampa X-chruthach LED an BMW R 1300 GS, ach le dhá shoilse taobh breise agus struchtúr níos mó, níos láidre le barraí cosanta. Tá an cur i láthair oifigiúil sceidealta le haghaidh 5 Iúil i Garmisch-Partenkirchen, le linn Laethanta BMW Motorrad. Dúirt BMW Motorrad: "Nochtfar ceann de bhuaicphointí Laethanta BMW Motorrad na bliana seo an 5 Iúil ag 5 p.m.."


Homalógú ar an BMW R1300 GS Adventure


Fuair ​​​​BMW R1300 GS Adventure (GSA) homologation ar 31 Bealtaine, 2024. Tá an tsamhail nua san áireamh i ndoiciméid formheasa na hEilvéise, mar atá an leagan le giarbhosca uathoibríoch nua ASA (Cúntóir Shift Uathoibríoch). Cé nach bhfuil sonraíochtaí teicniúla iomlána ar fáil go fóill, léiríonn sonraí atá ábhartha don homologation roinnt difríochtaí i gcomparáid leis an R1300 GS.


Feidhmíocht agus Sonraíochtaí


Coinníonn Eachtraíochta BMW R1300 GS príomhghnéithe an dornálaí 1300. Tá cumhacht uasta de 145 HP (107 kW) aige ag 7,750 rpm agus uas-chasmhóiminte de 149 Nm ag 6,500 rpm. Is é an luas barr 220 km/u, beagán níos ísle ná an R 1300 GS. I gcomparáid leis an R 1250 GS Adventure roimhe seo, cuireann an 1300 nua 9 HP níos mó, 6 Nm níos mó chasmhóiminte agus mhéadaigh luas uasta 7 km / u.


Meáchan agus Toisí


Tá an BMW R1300 GS Adventure nua ag meáchan 21 kilos níos mó ná an R1300 GS, le meáchan iomlán de 271 cileagram réidh le marcaíocht, 3 kilos níos mó ná an R 1250 GSA. Níl an méid umar ar eolas go fóill, ach tá sé speculated go bhféadfadh sé a bheith níos mó ná an R1300 GS, a bhfuil thart ar 29 lítear. Is féidir leis an GSA nua 20 cileagram a iompar níos mó ná an R1300 GS, le huasualach de 485 kilos.


Airde agus Dearadh


Tá an BMW R1300 GS Adventure nua beagán níos giorra ná an R1300 GS, le fad iomlán de 2,208 milliméadar. Mar sin féin, tá sé i bhfad níos airde, le huasairde idir 1,538 agus 1,588 milliméadar, ag brath ar an ghaothscáth. Tugann na sonraí seo le fios ceann tosaigh iomlán nua agus socrú spórtúil le méadú ar thaisteal fionraí.


Rothaí agus Boinn


Murab ionann agus enduros taistil mór eile, mar shampla an Triumph Tiger 1200 nó an KTM 1290 Super Adventure R, ní bheidh an BMW R 1300 GS Adventure nua feistithe le roth tosaigh 21-orlach. Léiríonn sonraí homalógachta an teaglaim rotha agus boinn aithnidiúla: 120/70 R19 ag an tosach agus 170/60 R17 ar chúl.


Infhaighteacht agus Praghas


Leis an homologation a tharla an 31 Bealtaine, 2024, beidh an BMW R1300 GS Adventure nua ar fáil le haghaidh cúrsaíochta bóthair. Déanfar é a thairiscint mar bhliain mhúnla 2025 agus is dócha go mbeidh an praghas níos airde ná an R1250 GS Adventure, ag tosú ag 19,950 euro faoi láthair. Tá sé réasúnta a bheith ag súil go mbeidh praghas an 1300 GSA nua níos mó ná 20,000 euro.

Tá an BMW R1300 GS Adventure súil leis le fada ag teacht ar deireadh, agus is é 5 Iúil an dáta le marc ar do fhéilire. Geallann an tsamhail nua gluaisrothar BMW seo meascán cumhachta agus solúbthachta nach bhfacthas riamh roimhe a thabhairt do dhíograiseoirí eachtraíochta dhá roth. Ach ní ceist feidhmíochta amháin í, mar d’oibrigh BMW go dian freisin ar dhearadh agus ar theicneolaíocht chun a chinntiú go bhfuil gach turas do-dhearmadta.


Forbraíodh an BMW R1300 GS Adventure leo siúd nach bhfuil sásta le bóithre asfalt agus ba mhaith leo iniúchadh a dhéanamh ar chríocha neamhchartáilte i gcuimhne. Le hinneall níos cumhachtaí agus struchtúr atá deartha chun dul i ngleic leis na bealaí is dúshlánaí fiú, is é an rothar seo an ceann is fearr le haghaidh fiontaróirí. Ach cad a dhéanann an breisiú nua seo do theaghlach GS fíor-speisialta?


Ar an gcéad dul síos, tá inneall an BMW R1300 GS athnuachan go hiomlán chun feidhmíocht níos fearr a thairiscint. Le díláithriú 1,300 cc, tá an rothar seo réidh le dúshlán a thabhairt d’aon tír-raon, ag ráthú freagra pras agus cinntitheach i gcónaí. Ina theannta sin, cinntíonn teicneolaíocht nua fuaraithe agus bainistíochta inneall an éifeachtacht teirmeach is fearr, rud a fhágann go mbíonn turais fhada i bhfad níos compordaí. Agus aistríonn sé seo go léir ní hamháin i gcumhacht, ach freisin i rialú níos fearr, gné ríthábhachtach dóibh siúd a bhfuil grá acu eachtraíochta.


Chomh maith le feidhmíocht, dhírigh BMW go mór ar dhearadh an GS nua seo. Tá struchtúr an BMW R1300 GS éadromaithe chun aclaíocht a fheabhsú gan cur isteach ar neart. Cuireann ábhair ardchaighdeáin agus bailchríocha beachta le haistéitic nach dtugtar faoi deara, ach atá feidhmiúil freisin, toisc go bhfuil gach mionsonraí deartha chun strus na mbealaí is deacra a sheasamh. Athbhreithníodh an suíomh tiomána freisin chun an t-uaschompord a thairiscint fiú ar thurais fhada, rud a laghdóidh tuirse tiománaithe.


Níl aon difríocht idir an teicneolaíocht a sholáthraítear. Tá an BMW R1300 GS nua feistithe le córas fionraí chun cinn a oiriúnú go huathoibríoch do choinníollacha tír-raon. Ciallaíonn sé seo, cibé an bhfuil tú ag dul i ngleic le cosán sléibhe nó le bóthar salachar, go dtabharfaidh an rothar cobhsaíocht iontach duit i gcónaí. Agus ní hamháin sin: soláthraíonn an painéal digiteach an fhaisnéis go léir is gá ar do mhéar, a bhuíochas le grafaicí soiléire iomasach. Ar deireadh, cuireann na roghanna nascachta ar do chumas feistí cosúil le fóin chliste agus GPS a chomhtháthú go héasca, rud a fhágann go mbeidh gach turas níos eagraithe agus níos sábháilte.


Mar fhocal scoir, tá an BMW R1300 GS Adventure ar tí caighdeáin an tionscail gluaisrothar eachtraíochta a ath-shainmhíniú. Leis an meascán de chumhacht, dearadh agus teicneolaíocht chun cinn, léiríonn sé an rogha iontach dóibh siúd nach bhfuil ag iarraidh a thabhairt suas rud ar bith le linn a gcuid taiscéalaíochta. Tá 5 Iúil ag druidim linn, agus leis sin beidh deis agat na gnéithe nua ar fad atá le tairiscint ag an ngluaisrothar neamhghnách seo a fháil amach duit féin. Bí réidh le taithí a fháil ar Eachtraíochta BMW R1300 GS: beidh gach ciliméadar ina eispéireas le hinsint.

Fág trácht

Tabhair faoi deara le do thoil: ní mór tuairimí a cheadú roimh fhoilsiú.