🚚SAOR IN AISCE EORAIP ORDUITHE > €150

GÁISTÍ BARR DO DHÉANAMH GLUAISROTHAIR

🚚SAOR IN AISCE AN IODÁIL ORDUITHE > €50

Tagann an BMW R 1300 GS chun bheith ina dornálaí spóirt R 1301

La BMW R 1300 GS diventa il boxer sportivo R 1301 - Endurrad

Paolo Migliori |

Tagann an BMW R 1300 GS chun bheith ina dornálaí spóirt R 1301


Tá an BMW R 1300 GS nua díreach tar éis teacht isteach i ndíolmhargaí agus is féidir linn an chéad leagan saincheaptha den enduro taistil seo a fheiceáil cheana féin: an R 1301, cruthaithe ag foireann na hEilvéise VTR Customs.

VTR-BMW R 1301 – 5-7 cileagram níos éadroime le cúl giorraithe

Tá clú idirnáisiúnta bainte amach ag VTR, an déileálaí oifigiúil BMW i mbaile Schmerikon, atá suite ar chladach Loch Zurich, as a chuid aistrithe radacacha gluaisrothar BMW. Go luath in 2024, chuir VTR Customs a chéad tionscadal i láthair bunaithe ar an BMW R 1300 GS nua, a athainmníodh R 1301.

Dearadh níos dlúithe agus níos éadroma

Tá cúl giorraithe ag an R 1301, atá sa chéim fhréamhshamhail faoi láthair, a d'fhéadfaí a tháirgeadh i gcainníochtaí beaga dá mbeadh go leor éileamh ann. Tá an fender tosaigh giorraithe freisin, agus laghdaíodh meáchan iomlán an rothar thart ar 5 go 7 punt, de réir Dani Weidmann de VTR Customs. Cé nach bhfuil an coigilteas meáchain ró-mhór, tá an rothar níos gaire don marc 500-punt. Aisteach go leor, níor bhain VTR an seastán ionaid, rud a d'fhéadfadh cur leis an laghdú meáchain a thuilleadh.

Gabhálais saincheaptha agus boinn spóirt Super

Tá an R 1301 feistithe le luamháin ghearra agus le gaothscáth beag tinted, ar fáil mar Bun-Accessories BMW. Is rogha mhonarcha é rothaí alúmanam brionnaithe, agus roghnaíodh boinn spóirt Super M9RR Metzeler chun greim den scoth a chinntiú, agus an roth tosaigh 19-orlach á choinneáil fós, rud a chinntíonn an láimhseáil GS tipiciúil. Ina theannta sin, rinne mionchomharthaí cas Kellermann ar Atto agus an tréith "X" den cheannlampa LED, a rinne níos tarraingtí fós a bhuíochas le scannán buí, aeistéitic an rothair a chomhlánú.

"Attrapovic" agus bailchríocha sporty

Maidir leis an gcóras sceite, roghnaigh VTR tostóir cruach dhosmálta brataithe le púdar dubh, spreagtha ag Akrapovic, ach le casadh íorónta san ainm: "Attrapovic". Tá na bailitheoirí clúdaithe le téip dhubh teas-resistant. Níl aon mhodhnuithe ar leith ag teastáil ar an inneall dornálaí 1,300 cc, le cumhacht 145 HP agus 149 Nm. Ar deireadh, tá dathanna spórtúla BMW M ar an R 1301, le dathanna "M-Grey" déanta ag Freuler AG, agus suíochán saincheaptha ag Yves Knobel.

Saincheapadh 40,000 euro

Tiománaí BMW R 1300 GS bunúsach, le fionraí spóirt agus rothaí alúmanaim brionnaithe, tá praghas de 25,900 franc na hEilvéise (thart ar 27,000 euro). Is ionann costas saincheaptha R 1301 agus 15,000 franc na hEilvéise (thart ar 15,750 euro), rud a thugann praghas iomlán an ghluaisrothair go 40,900 franc na hEilvéise (thart ar 43,000 euro). Mar sin féin, socraíodh costas an R 1301 ag 37,800 franc na hEilvéise (thart ar 40,000 euro), rud a fhágann gur tairiscint tarraingteach é. Níl an táirgeadh eagrán R 1301 teoranta, agus is féidir le custaiméirí éagsúlachtaí dath nó saincheaptha eile a iarraidh.

I mí Feabhra 2024, chuir VTR Customs an chéad chomhshó i láthair bunaithe ar an BMW R 1300 GS nua, ag tairiscint leagan níos spórtúla, níos dlúithe agus níos éadroime. Le praghas de thart ar 40,000 euro, is ionann an R 1301 agus gluaisrothar aon-de-a-chineál, ach d’fhéadfadh go mbeadh leaganacha saincheaptha breise de réir riachtanais an chustaiméara.

Tá an BMW R 1300 GS, ceann de ghluaisrothair íocónacha bhranda na Gearmáine, ar tí claochlú radacach a dhéanamh.Tá geallúint ag an incarnation nua, an dornálaí spóirt R 1301, nuálaíochtaí teicneolaíochta a thabhairt chun cinn a fhágfaidh go mbeidh sé níos dochoiscthe ag baint leis do lucht leanúna dhá roth. Ach cad a dhéanann an BMW R 1300 GS a bheith ina dornálaí spóirt R 1301 chomh speisialta sin? A ligean ar a fháil amach go mion.


Léiríonn an t-aistriú ón R 1300 GS go dtí an dornálaí spóirt R 1301 réabhlóid i ndearadh agus feidhmíocht. Tá inneall uasghrádaithe ar an rothar nua, le díláithriú a uasmhéadaíonn cumhacht agus éifeachtúlacht. Ach ní ceist uimhreacha amháin atá i gceist: rinneadh athchuairt ar an bhfráma chun aeraidinimic agus cobhsaíocht a fheabhsú, rud a fhágann go bhfuil an dornálaí spóirt oiriúnach dóibh siúd atá ag iarraidh mothúcháin láidre agus sábháilteacht ar an mbóthar. D'oibrigh BMW go dian freisin chun teicneolaíochtaí ceannródaíocha a chomhtháthú, amhail córais nua cúnaimh do thiománaithe agus comhéadan digiteach nach bhfacthas riamh roimhe, a bhfuil geallúint go mbeidh gach turas ina eispéireas uathúil agus tarraingteach.


Chomh maith le feidhmíocht, seasann an BMW R 1300 GS a thagann chun bheith ina dornálaí spóirt R 1301 amach do aeistéitiúil a mheascann elegance agus ionsaitheacht. Déanann línte géara, ábhair ardchaighdeáin agus eirgeanamaíocht a ndearnadh staidéar orthu síos go dtí na sonraí is lú, an mótar-rothar seo ina shárshaothar ar rothaí. Is é an meascán de stíl agus de shubstaint a fhágann gurb é an BMW R 1300 GS an dornálaí spóirt R 1301 mar rogha bhuaiteach do ghluaisrothaithe éilitheacha.


Ar deireadh, tá saincheaptha ar cheann de na príomhghnéithe den ghluaisrothar nua seo. Tá raon gabhálais agus roghanna deartha ag BMW chun ligean d'úsáideoirí an fheithicil a oiriúnú dá riachtanais shonracha. Cibé an eachtránaí inveterate nó grá do chompord tú, is cinnte go bhfaighidh tú na cumraíochtaí atá oiriúnach duit. Ní hamháin gur gluaisrothar é an BMW R 1300 GS a thagann chun bheith ina dornálaí spóirt R 1301, ach ina eispéireas marcaíochta saincheaptha.


Mar fhocal scoir, léiríonn claochlú an BMW R 1300 GS isteach sa dornálaí spóirt R 1301 ré nua don bhranda. Trí chumhacht, nuálaíocht agus stíl a chomhcheangal, tá an gluaisrothar seo réidh le croí díograiseoirí gluaisrothair ar fud an domhain a bhuachan. Níl fágtha ach fanacht, dul ar an diallait agus taitneamh a bhaint as gach nóiméad ar an meaisín neamhghnách seo. Tá i bhfad níos mó i gceist leis an BMW R 1300 GS a thagann chun bheith ina dornálaí spóirt R 1301 ná nuashonrú simplí: is léim é sa todhchaí de dhá roth.

Fág trácht

Tabhair faoi deara le do thoil: ní mór tuairimí a cheadú roimh fhoilsiú.