🚚SAOR IN AISCE EORAIP ORDUITHE > €150

GÁISTÍ BARR DO DHÉANAMH GLUAISROTHAIR

🚚SAOR IN AISCE AN IODÁIL ORDUITHE > €50

BMW R1300 GS Adv: tús le teacht

BMW R1300 GS Adv: debutto imminente - Endurrad

Paolo Migliori |

BMW R1300 GS Adv: tús le teacht agus gach rud atá uait

Tá an fanacht ar an BMW R1300 GS Adv thart ar deireadh. Homologaithe ó 31 Bealtaine 2024, tá an gluaisrothar nua réidh le dul isteach sa mhargadh, rud a thugann sraith feabhsuithe teicniúla agus nuálaíochtaí leis i gcomparáid leis an tsamhail roimhe seo. Scrúdaigh MOTORRAD príomhghnéithe an GSA nua, agus é á chur i gcomparáid leis an Tiománaí BMW R1300 GS caighdeánach agus an ceann roimhe sin Cluiche BMW R1250 GS Eachtraíochta .

 

Homalógacht agus Nuacht

 

Cluiche BMW R1300 GS Eachtraíochta , giorraithe go GSA, faomhadh go hoifigiúil san Eilvéis agus tugadh isteach é le tarchur uathoibríoch nua ASA (Cúntóir Shift Uathoibríoch). Ceadaíonn an nuálaíocht seo athruithe fearas réidh, gan uaim, ag cur leis an taithí tiomána. Cé nach bhfuil sonraí teicniúla iomlána ar fáil go fóill, léiríonn na cinn a soláthraíodh don homologation difríochtaí suntasacha i gcomparáid leis an R1300 GS.

 

Feidhmíocht chumhachtach

 

Coinníonn an BMW R1300 GS Adv nua cumhacht uasta de 145 HP (107 kW) ag 7,750 rpm, le chasmhóimint uasta de 149 Nm ag 6,500 rpm. Déanann na sonraíochtaí seo gluaisrothar cumhachtach agus ardfheidhmíochta é, atá in ann dul i ngleic le haon tír-raon gan stró. Mar sin féin, tá an GSA ceadaithe do luas barr 220 km/u, beagán níos ísle ná an R1300 GS. I gcomparáid leis an R 1250 GS Adventure, cuireann an 1300 GSA nua 9 HP breise, 6 Nm de chasmhóiminte breise agus luas barr níos airde 7 km/u ar fáil.

 

Meáchan agus Umar

 

Gné shuntasach den GSA nua is ea a mheáchan. Le méadú de 21 kg i gcomparáid leis an R 1300 GS, sroicheann an GSA meáchan iomlán de 271 kg, réidh le marcaíocht. Fágann sé sin go bhfuil sé 3 kg níos troime ná an R 1250 GSA. Táthar ag súil go mbeidh toirt an umair, cé nach bhfuil sé sonraithe, níos mó ná an R 1300 GS, cosúil leis an 30 lítear den 1250 GSA. Tá méadú tagtha ar acmhainn ualaigh freisin, agus tá an GSA nua in ann suas le 485kg, 20kg níos mó ná an R 1300 GS a iompar.

 

Toisí agus Airde

 

Tá an BMW R1300 GS Adv beagán níos giorra ná an R 1300 GS, le fad iomlán de 2,208 mm, 4 mm níos lú ná an GS agus 62 mm níos lú ná an 1250 GSA. Mar sin féin, tá an airde méadaithe go suntasach, a bhaint amach idir 1,538 agus 1,588 mm, ag brath ar an windshield. Tugann an t-ardú airde seo le fios go bhfuil ceann tosaigh athdheartha agus socrú spórtúil le 20mm níos mó taistil earraigh.

 

Boinn agus Rothaí

 

Murab ionann agus enduros taistil mór eile, ní ghlacann an BMW R1300 GS Adv nua roth tosaigh 21-orlach. Ina áit sin, coimeádann sé an teaglaim roth-boinn eolach le 120/70 R19 ag an tosaigh agus 170/60 R17 ar chúl, gan aon roghanna le haghaidh boinn eile.

 

Seoladh agus Praghas

 

Agus an homologation curtha i gcrích, is dócha go gcuirfear an BMW R1300 GS Adv nua i láthair agus ar fáil le ceannach ó dheireadh an tsamhraidh nó go luath san fhómhar 2024. D'fhéadfadh sé tús a chur leis ag Laethanta BMW Motorrad i Garmisch i mí Iúil, agus is cinnte go mbeidh sé ar fáil mar mhúnla 2025. .

 

Geallann an BMW R1300 GS Adv a bheith ina ghluaisrothar eisceachtúil, a chomhcheanglaíonn cumhacht, stóinseacht agus nuálaíochtaí teicneolaíochta chun taithí marcaíochta gan fasach a thairiscint. Níl fágtha ach fanacht go dtiocfaidh sé ar na bóithre chun a lánacmhainneacht a fháil amach.

Gan amhras tá an BMW R1300 GS Adv ar cheann de na gluaisrothair is mó a bhfuiltear ag súil leis de 2023. Geallann an tsamhail seo an barra do ghluaisrothair eachtraíochta a ardú tuilleadh, ag díriú ar nuálaíochtaí teicniúla, dearadh ceannródaíoch, agus cumhacht gan sárú. Ach cad a dhéanann an rothar seo chomh speisialta agus cén fáth a bhfuil gach duine ag caint faoi? A ligean ar a fháil amach le chéile.


Agus an BMW R1300 GS Adv ag caint, ní féidir le duine cabhrú ach an innealtóireacht bheachtais Ghearmánach atá mar thréith ag gach ceann dá chomhpháirt a lua. Tá inneall níos cumhachtaí sa leagan nua a fheabhsaíonn ní hamháin feidhmíocht ach a áirithíonn eispéireas tiomána níos rianúla freisin. Geallann an t-inneall, le díláithriú méadaithe 1300cc, chasmhóimint shuntasach agus luasghéarú tapa, rud a fhágann go bhfuil sé oiriúnach le haghaidh turais fhada agus eachtraí ar an tír-raon garbh.


Gné eile a dhéanann idirdhealú idir an BMW R1300 GS Adv ná a dhearadh láidir agus ilúsáideach. Tá gach gné den ghluaisrothar deartha chun an chompord agus an tsábháilteacht is mó a thairiscint don rothaí, agus cinntíonn an t-eirgeanamaíocht chun cinn gur féidir leat marcaíocht ar feadh uaireanta gan a bheith tuirseach. Ceadaíonn an fráma athnuaite, níos éadroime agus níos resistant, maneuverability níos mó gan cur isteach ar chobhsaíocht.


Is pointe láidir eile í an teicneolaíocht den BMW R1300 GS Adv nua. Feistithe leis na córais cúnaimh tiománaithe is déanaí agus taispeáint dath TFT, cuireann sé eispéireas idirghníomhach agus inoiriúnaithe ar fáil. A bhuíochas leis an gcóras loingseoireachta comhtháite sofaisticiúla agus na roghanna nascachta iomadúla, is féidir le píolótaí fanacht i gcónaí ceangailte leis an domhan lasmuigh, fiú sna ceantair is iargúlta.


Ar deireadh, ba cheart an acmhainn ualaigh agus an raon gabhálais atá ar fáil a lua. Tá an BMW R1300 GS Adv deartha le lucht siúil eachtrúil i gcuimhne ar gá dóibh gach rud a theastaíonn uathu a iompar leo. Le racaí agus málaí bagáiste éagsúla atá in-shuiteáilte go héasca, cuireann an tsamhail seo réitigh phraiticiúla ar fáil do gach cineál turais.


Mar fhocal scoir, is ionann an BMW R1300 GS Adv agus fíor-éabhlóid i saol na ngluaisrothar eachtraíochta. Leis an meascán cumhachta, ardteicneolaíochta, agus dearadh iomasach, geallann sé a bheith ina rogha iontach dóibh siúd atá ag lorg taithí tiomána gan chomhréiteach. Níl le déanamh ach fanacht lena chéad tús le bheith in ann é a mheas go dlúth agus a thuiscint conas a dhéanfaidh sé caighdeáin na hearnála a athshainiú.

Fág trácht

Tabhair faoi deara le do thoil: ní mór tuairimí a cheadú roimh fhoilsiú.