🚚SAOR IN AISCE EORAIP ORDUITHE > €150

GÁISTÍ BARR DO DHÉANAMH GLUAISROTHAIR

🚚SAOR IN AISCE AN IODÁIL ORDUITHE > €50

Leanfaidh 3 mhúnla BMW nua an R 1300 GS

3 nuovi modelli BMW seguiranno la R 1300 GS - Endurrad

Paolo Migliori |

R 1300 GS: Faigh amach na 3 Múnla nua BMW a Leanfar

Tá an BMW R 1300 GS nua ar díol ó mhí na Samhna 2023, leanfar samhlacha R 1300 eile leis an inneall dornálaí nua ó 2024.  Féachann MOTORRAD isteach sa liathróid chriostail agus taispeánann sé iad anois: R 1300 R, R 1300 RS agus R 1300 RT.


Ar dtús, léirigh an litir "R" in ainm samhlacha gluaisrothar BMW an focal "roth", i gcodarsnacht leis na hinnill aerárthaigh a tháirgtear ag an gcuideachta. Mar sin féin, le himeacht ama, tá an litir seo a bheith ina siombail de mhúnlaí Boxer. Ó fhómhar na bliana 2023, tá cinneadh déanta ag BMW a raon a nuáil as cuimse, ag tabhairt isteach an nua BMW R 1300 GS agus gabhálais gaolmhara ag deireadh 2023.

Inneall dornálaí nua an BMW R 1300 GS

Ar 28 Meán Fómhair, 2023, céad bliain díreach tar éis seoladh an chéad BMW, an R 32, nocht an chuideachta an R 1300 GS nua, gluaisrothar camchuairte de chineál enduro, i mBeirlín. Ar fáil ar an margadh ó mhí na Samhna 2023, impresses an R 1300 GS le inneall dornálaí nua 1,300 cc, in ann 145 HP (107 kW) a sheachadadh ag 7,750 rpm agus chasmhóiminte uasta de 149 Nm ag 6,500 rpm.

Ag teacht freisin tá na R 1300 R, R 1300 RS agus R 1300 RT

Ní bheidh an t-inneall Boxer 1300 nua teoranta don GS, ach cuirfear i bhfeidhm é freisin sna samhlacha R, RS agus RT. Cé nach bhfuil aon ghrianghraif spiaireachta nó sceitheanna ar na heisiúintí seo fós, tá MOTORRAD, i gcomhar leis an dearthóir Kar Lee, tar éis tuairimíocht a dhéanamh ar an gcuma a bheadh ​​ar na samhlacha nua seo (féach gailearaí íomhá thuas).

An BMW R 1300 RS nua

Cuirimis tús leis an RS: Thug BMW athchuairt ar an tsamhail seo le déanaí, ag tabhairt isteach athruithe lena n-áirítear soilse reatha LED i rith an lae, táscairí LED agus roghanna nua. Ina measc seo, tá an fhéidearthacht ann an handlebar ard a athsholáthar le handlebar feadánacha agus suíochán aon suíocháin a roghnú. Is dócha go bhfanfaidh an leagan reatha den RS i dtáirgeadh go dtí fómhar 2024, agus b'fhéidir nach dtiocfaidh an leagan nuashonraithe leis an inneall 1300 ach i 2025.

Réitigh nua don chassis

Baineann nuálaíochtaí struchtúracha sa chassis freisin leis na héabhlóidí timpeall an innill 1300 nua. Glacann an R 1300 GS príomhfhráma cruach nua le sliogáin mhiotail leatháin agus fráma cúil alúmanam bolt-on. D'fhéadfadh an R 1300 RS cur chuige comhchosúil a leanúint, le forc teileascópach bun os cionn in ionad an Telelever, ach an radaitheoir tosaigh mór a choinneáil le haghaidh fuaraithe.

Teagmháil spórtúil don RS

Is féidir leat a bheith ag súil go ndéanfaidh BMW an RS níos spórtúla ná riamh. D'fhéadfaí an soilsiú tosaigh a chomhtháthú i fairing níos dlúithe a luíonn níos gaire don fhráma, gan imill neamhriachtanacha, rud a thugann cuma níos comhchuí agus níos éadroime don rothar. Leanann an chuid cúil, níos caol agus níos claonta, go nádúrtha líne an fhráma alúmanaim, ag cuidiú leis an meáchan iomlán a laghdú. Níos mó cumhachta agus níos lú meáchain: meascán idéalach don RS nua.

Córais nua radair do BMW

In ainneoin an laghdú meáchain, tá an teicneolaíocht ceannródaíoch fós. Beidh an RS feistithe le raon leathan de chórais cúnaimh, lena n-áirítear radar chun monatóireacht a dhéanamh ar spotaí dalla agus rialú cúrsála oiriúnaitheach. Déanfar na feistí seo a chomhtháthú go discréideach i struchtúr an ghluaisrothair, ag cinntiú sábháilteacht agus compord agus tú ag marcaíocht.

An BMW R 1300 R nua

Bainfidh an R 1300 R leas freisin as an inneall Boxer nua, le radaitheora mór uisce in ionad an Telelever tosaigh. Ráthóidh an forc teileascópach inbhéartaithe feidhmíocht den scoth fós.Beidh taobh cúil alúmanaim níos caol agus níos mhatánach i ndearadh an R, ag cur béime ar chumhacht a 145 HP.

Ceannlampa stiúir agus tostóir athdheartha

Baineann athrú beag ach suntasach leis na ceannsoilse LED, a bheidh níos dlúithe agus níos comhtháite sa dearadh forc, rud a fhágann go mbeidh an rothar níos caol ó thaobh amhairc de. Laghdófar an tostóir freisin i méid, déanta as cruach dhosmálta le welds beagnach dofheicthe, agus feidhmiúlacht a chothabháil le haghaidh úsáid laethúil agus taistil.

An BMW R 1300 RT nua

Beidh an R 1300 RT mar an tsamhail is fearr le haghaidh camchuairte, feistithe leis an inneall Boxer nua agus struchtúr chassis athneartaithe chun ualaí arda a láimhseáil. Agus cobhsaíocht á choinneáil mar thosaíocht, tabharfaidh an RT cosaint níos fearr ar ghaoth agus ar aimsir, a bhuíochas le dearadh aerdinimiciúil feabhsaithe.

Tomhaltas breosla agus trealamh teicneolaíochta

Laghdóidh dearadh nua aerdinimiciúil an R 1300 RT ídiú breosla, ag méadú an raon go dtí thart ar 600 ciliméadar le umar 25-lítear. Beidh córas soilsithe ardleibhéil ag an RT freisin, suíocháin téite, gaothscáth inchoigeartaithe leictrithe agus córas fuaime cuimsitheach, le réiteach nascachta le haghaidh feistí Android agus Apple.

Infhaighteacht samhlacha nua

Tá sé beartaithe ag BMW an R 1300 R, RS agus RT a sheoladh i 2024, leis an bhféidearthacht iad a fheiceáil ar an margadh ach amháin i 2025. Mar sin féin, beidh údar maith leis an fanacht mar gheall ar na feabhsuithe atá geallta ag an inneall Boxer nua agus na nuálaíochtaí struchtúracha a bheidh ann. meáchan iomlán na gluaisrothair a laghdú.

Tá an R 1300 GS ina chúis le braistint i saol na ngluaisrothar cheana féin ach ní stopann BMW ansin. Le gealltanas nuálaíochta leanúnach agus tiomantas do shármhaitheas, d'fhógair an chuideachta Bavarian cheana féin go leanfaidh trí mhúnla eile an R 1300 GS. Déanfaidh na samhlacha nua seo bata na cáilíochta agus na feidhmíochta ard a bhfuil taithí ag BMW orthu, ach le roinnt iontas nuálaíoch a dhéanfaidh eispéireas uathúil do gach turas.


Réabhlóid do dhíograiseoirí easbhóthair a bheidh sa chéad cheann de thrí mhúnla nua a bhfuiltear ag súil leo ó BMW. Tógtha chun rianta deacra a mháistir ach freisin chun turas rianúil ar bhóithre asfalt a ráthú, glacfaidh sé go leor gnéithe ó dhearadh cruthaithe an R 1300 GS, lena n-áirítear iontaofacht agus cumhacht an inneall dornálaí, a rinne finscéal an tsraith seo. Mar sin féin, déanfaidh sé teicneolaíochtaí nua fionraíochta agus bainistíochta leictreonacha a chomhtháthú, atá deartha chun sábháilteacht agus éascaíocht úsáide a fheabhsú.


Díreoidh an dara samhail ar shoghluaisteacht uirbeach ina ionad sin. Cé go bhfuil an R 1300 GS deartha mar mheaisín camchuairte ildánach, beidh cuma níos dlúithe agus láimhseáil níos éasca ag an múnla nua seo, atá oiriúnach do thrácht na cathrach. Bainfidh sé taitneamh as na línte galánta céanna atá tipiciúil i ndearadh BMW ach le fócas ar leith ar inaistritheacht agus praiticiúlacht, rud a fhágann go mbeidh sé foirfe don chomaitéireacht laethúil.


Mar fhocal scoir, tá samhail spóirt á phleanáil ag BMW freisin a thaitneoidh le lucht luais agus feidhmíochta íon. Beidh an tsamhail seo feistithe le hinneall fiú níos cumhachtaí ná an R 1300 GS, ach le struchtúr níos éadroime agus níos aerdinimiciúil, optamaithe le haghaidh an rian. Beidh na línte dearaidh ionsaitheach agus futuristic, réidh chun aird a tharraingt ní hamháin as a fheidhmíocht ach freisin as a gcuma sainiúil.


Tríd is tríd, ní hamháin go leathnóidh na samhlacha nua seo raon mórthaibhseach BMW cheana féin ach cuirfidh siad roghanna níos tiomanta agus níos speisialaithe ar fáil do dhíograiseoirí gluaisrothair freisin.Cibé an eachtránaí, comaitéir uirbeach nó curadh luais uaillmhianach tú, is cinnte gur rogha iontach le breithniú a dhéanamh ar na rothair nua seo. Leis na breisithe seo, ní hamháin go gcoimeádann BMW an barr feabhais ar ghluaisrothair ach ardaíonn sé a thuilleadh, ag léiriú arís cén fáth go bhfuil sé ina cheannaire sa tionscal.

Fág trácht

Tabhair faoi deara le do thoil: ní mór tuairimí a cheadú roimh fhoilsiú.