🚚SAOR IN AISCE EORAIP ORDUITHE > €150

GÁISTÍ BARR DO DHÉANAMH GLUAISROTHAIR

🚚SAOR IN AISCE AN IODÁIL ORDUITHE > €50

BMW F 900 GS / ADV nua

Nuova BMW F 900 GS / Adventure - Endurrad

Peppe |

BMW F 900 GS / ADV nua: gnéithe agus nuacht

Dearadh an F 900 GS chun turas thar a bheith cumhachtach a thairiscint agus an deis chun bóithre agus cosáin neamhghnácha a iniúchadh. A bhuíochas le mótar tapa agus éadrom, beidh tú saor chun carraigeacha, gairbhéal, gaoth, uisce agus sléibhte a loingseoireacht. Beo ar an eachtra leis an F 900 GS, ag sárú teorainneacha agus faigh amach ar sult an #SpiritOfGS.

Cuireann an F 900 GS an taithí easbhóthair is fearr ar fáil a bhuíochas dá dhearadh eirgeanamaíochta: crainn láimhe arda, coise ísle agus cos coscáin níos airde, níos inrochtana a bhuíochas leis na stadanna íslithe. Cinntíonn an pedal foldable an inrochtaineacht uasta, agus cinntíonn an pedal fearas inchoigeartaithe an staidiúir foirfe. Lig duit féin a bheith treoraithe ag an mótar-rothar seo i do chompord iomlán!

Tugann an F 900 GS compord agus sábháilteacht fheabhsaithe a bhuíochas leis na gardaí láimhe, déanta as plaisteach mar chaighdeán, atá in ann cosaint ó ghaoth agus ón aimsir. I gcás marcaigh níos mó taithí, tá gardaí láimhe Enduro le temples miotail ar fáil freisin. Ina theannta sin, is féidir gléasanna loingseoireachta BMW nó gléasanna leictreonacha eile a fheistiú ar an ngluaisrothar a bhuíochas leis an ullmhúchán roghnach.

Is mótarrothar éadrom ardfheidhmíochta é an F 900 GS, nach bhfuil ach meáchan 219 kg* ann. Buíochas le comhpháirteanna nua mar umar plaisteach, ceallraí, eireaball agus tostóir Akrapovič, tá luasghéarú agus láimhseáil den scoth. Cuireann sé taithí tiomána iontach ar fáil.

Geallann an F 900 GS uile-nua taithí tiomána eisceachtúil i líne dhíreach agus easbhóthair. Cuireann an t-inneall dhá-sorcóir in-líne ardfheidhmíocht ar fáil le buaicchumhacht 77 kW (105 HP) ag 8,500 rpm agus uas-chasmhóiminte de 93 Nm ag 6,750 rpm. Cinntíonn an gluaisrothar pléisiúir marcaíochta ar gach bealach.

Cruthaítear gach gné den F 900 GS chun ligean duit dul i ngleic leis na bóithre is fiáine. Cinntíonn a dhearadh ionsaitheach, painéil fhráma don uasghreim agus sciathán gaoithe inchoigeartaithe gur féidir leat triail a bhaint as gan teorainneacha. Ar an mbealach seo is féidir leat aird a tharraingt i gcónaí ar do spiorad GS, leis an lógó cumhachtach ar an umar. Bí ar an eachtra leis an F 900 GS.

Tá an umar plaisteach éadrom deartha chun meáchan do fheithicil a bharrfheabhsú gan cur isteach ar chumas breosla. Ag meáchan 62% níos lú ná umar cruach agus ag tairiscint toilleadh de 14.5 lítear, ceadaíonn an umar seo duit a shealbhú breosla leordhóthanach le haghaidh do chuid eachtraí. Mar gheall ar an gcruth sruthlínithe is féidir málaí boga, málaí droma nó culaithí alúmanaim a cheangal.

Cuireadh an BMW F 900 GS / ADV nua i láthair ag tús 2020 agus rinne sé ceannlínte láithreach maidir lena ghnéithe iomadúla agus feabhsuithe nua. San Airteagal seo inseoimid duit faoi na gnéithe is suimiúla den ghluaisrothar seo agus conas a iompraíonn sé ar an mbóthar.

 

Tosaímid láithreach leis an dá leagan atá ar fáil: an F 900 GS agus an F 900 GS Adventure. Tá an chéad cheann oiriúnach d'úsáid mheasctha idir bóthar agus éadrom easbhóthair, agus tá an dara ceann níos oiriúnaí dóibh siúd atá ag lorg gluaisrothar eachtraíochta iomlán, atá in ann dul i ngleic le haon tír-raon. Tá an dá leagan feistithe le hinneall cúpla comhthreomhar 895 cc, a sheachadann cumhacht uasta de 105 HP ag 8,500 rpm. Tá an t-inneall péireáilte le giarbhosca sé luas agus tiomáint deiridh slabhra.

 

I measc na nuálaíochtaí is suimiúla aimsímid an fráma cruach trellis, rud a fhágann go bhfuil an rothar níos éadroime agus níos éasca le láimhseáil. Ní mheáchan ach 211 kg (in ord reatha) an F 900 GS, agus is é 229 kg an meáchan atá sa leagan Adventure.Tá gabháltas bóthair ráthaithe ag an gcóras fionraí inchoigeartaithe ar an dá acastóir: ag an tosaigh tá forc teileascópach 43 mm, agus ar chúl tá monoshock le spriongaí gáis. Ina theannta sin, tá coscáin diosca ar an dá roth ar an rothar, le calipers ceithre loine ag an tosach agus calipers dhá loine ar chúl.

 

Gné nua suimiúil eile is ea tabhairt isteach an chórais rialaithe tarraingthe dinimiciúil (DTC), a rialaíonn seachadadh cumhachta bunaithe ar choinníollacha talún. Ar an mbealach seo, fanann an gluaisrothar cobhsaí agus sábháilte fiú ar dhromchlaí sleamhain nó cnapánacha. Tá an córas DTC inchoigeartaithe ar thrí leibhéal idirghabhála: Báisteach, Bóthar agus Dinimiciúla.

 

Ar deireadh, ní féidir linn a theipeann orainn labhairt faoi threalamh teicneolaíochta an BMW F 900 GS / ADV nua. Go deimhin, tá an mótarrothar feistithe le painéal TFT 6.5-orlach, a sholáthraíonn faisnéis mhionsonraithe ar fheidhmíocht an ghluaisrothar agus ar na córais cúnaimh tiomána. I measc an dara ceann aimsímid an córas ABS Pro, a rialaíonn coscánaithe go huathoibríoch chun glasáil roth a sheachaint, agus an córas rialaithe brú na mbonn.

 

Mar fhocal scoir, is gluaisrothar é an BMW F 900 GS / ADV nua le carachtar spórtúil agus eachtrúil, atá oiriúnach dóibh siúd atá ag lorg feithicle a fhéadfaidh dul i ngleic le haon chineál tír-raon. Leis an gcumhacht, an t-éadrom agus an trealamh teicneolaíochta den ghlúin is déanaí, tá sé i ndán dó a bheith ar cheann de na gluaisrothair is mó a bhfuil meas ag díograiseoirí eachtraíochta orthu ar an mbóthar.

Fág trácht

Tabhair faoi deara le do thoil: ní mór tuairimí a cheadú roimh fhoilsiú.